Status zamówień opłaconych przez Przelewy24 oraz PayPal zmieniany jest automatycznie i trwa to do kilku minut od otrzymania płatności. W takim więc czasie Twoje pliki będą już dostępne do pobrania.
Status zamówień opłaconych tradycyjnym przelewem zmieniany jest ręcznie, dlatego trwa to do 24h od momentu zaksięgowania przelewu na naszym koncie. Jeżeli w trakcie zamówienia wybrana została forma płatności np. Przelewy24, a zamówienie opłacone zostało przelewem tradycyjnym - prosimy o dodatkową informację, w przeciwnym wypadku księgowanie zapłaty może się przedłużyć.
Jak pobrać wykrój?
Po zmianie statusu zamówienia na "Opłacone", zostaje automatycznie wysłany mail z linkiem do pobrania produktu. Zdarza się jednak, że taki mail zostaje oznaczony jako spam, dlatego warto sprawdzić również folder z "niechcianymi wiadomościami" lub skorzystać z poniższych metod.
Pobieranie z konta klienta. Produkty można pobrać, logując się na swoje konto w sklepie, wchodząc w Historię zamówień, a następnie w Szczegóły danego zamówienia. Lista produktów w zamówieniu zawiera linki do pobrania produktów.
Zamówienie złożone jako gość. Aby pobrać produkty zamówione jako gość, należy skorzystać z systemu Śledzenia Zamówień. W formularzu należy wpisać Numer zamówienia oraz adres E-mail, który został użyty przy składaniu zamówienia. Po zatwierdzeniu formularza pojawią się informacje dot. zamówienia wraz z listą produktów i linkami do pobrania wykrojów.
W przypadku, gdy powyższe metody nie pomogą, prosimy o kontakt mailowy - możemy wysłać pliki ręcznie lub pomóc w poradzeniu sobie z innymi problemami.
Jak ponowić płatność przez Przelewy24
Aby ponowić płatność Przelewy24 zaloguj się na swoje konto klienta, wejdź w Historię zamówień, a następnie w Szczegóły danego zamówienia. Na podsumowaniu zamówienia będzie widniał przycisk Przelewy24 "Spróbuj ponownie".