Status zamówień opłaconych przez Przelewy24 oraz PayPal zmieniany jest automatycznie i trwa to do kilku minut od otrzymania płatności. W takim więc czasie Twoje pliki będą już dostępne do pobrania.
Status zamówień opłaconych tradycyjnym przelewem zmieniany jest ręcznie, dlatego trwa to do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania przelewu na moim koncie. Zawsze staram się jednak akceptować zamówienia tak szybko, jak to możliwe.
Jeżeli w trakcie zamówienia wybrana została forma płatności np. Przelewy24, a zamówienie opłacone zostało przelewem tradycyjnym - proszę o dodatkową informację, w przeciwnym wypadku księgowanie zapłaty może się przedłużyć.
Moje zamówienie nie zostało zaakceptowane pomimo wpłaty
W takiej sytuacji napisz do mnie wiadomość, bym mogła wyjaśnić sprawę. Warto także zalogować się na swoje konto w sklepie i sprawdzić, czy status płatności się zmienił i pliki są dostępne do pobrania. Zazwyczaj brak maila z linkiem do pobrania plików wynika z następujących kwestii: - Płatność nie została poprawnie zaksięgowana, wiec zamówienie nie zostało opłacone - W podanym adresie e-mail wkradł się błąd i maile ze sklepu nie dochodzą, ale zamówienie zostało zaakceptowane - Zamówienie zostało zaakceptowane, ale mail trafił do SPAM-u - Rzadko, ale bywa także, że błąd wynika z czynnika ludzkiego albo niedoskonałości technologii np. przeoczenie płatności czy samoczynne zmienienie się statusu płatności, wszystkie te sytuacje zawsze da się jednak szybko naprostować :)
Jak ponowić płatność przez Przelewy24?
Aby ponowić płatność Przelewy24 zaloguj się na swoje konto klienta, wejdź w Historię zamówień, a następnie w Szczegóły danego zamówienia. Na podsumowaniu zamówienia będzie widniał przycisk Przelewy24 "Spróbuj ponownie". Opcja dostępna jest tylko w wersji strony na komputer, nie w trybie mobilnym!
Jak pobrać wykrój?
Po zmianie statusu zamówienia na "Opłacone", zostaje automatycznie wysłany mail z linkiem do pobrania produktu/-ów. Zdarza się jednak, że taki mail zostaje oznaczony jako spam, dlatego warto sprawdzić również folder z "niechcianymi wiadomościami" lub skorzystać z poniższych metod.
Pobieranie z konta klienta. Produkty można pobrać logując się na swoje konto w sklepie, wchodząc w Historię zamówień, a następnie w Szczegóły danego zamówienia. Lista produktów w zamówieniu zawiera linki do pobrania produktów.
Zamówienie złożone jako gość. Aby pobrać produkty zamówione jako gość, należy skorzystać z systemu Śledzenia Zamówień. W formularzu należy wpisać Numer zamówienia (z maila potwierdzającego złożenie zamówienia) oraz adres E-mail, który został użyty przy składaniu zamówienia. Po zatwierdzeniu formularza pojawią się informacje dot. zamówienia wraz z listą produktów i linkami do pobrania wykrojów.
W przypadku, gdy powyższe metody nie pomogą, proszę o kontakt mailowy - pomogę pobrać pliki lub wyślę je ręcznie na adres e-mail podany w zamówieniu.
Wykrój nie drukuje się prawidłowo
Pamiętaj, by zawsze drukować wykrój bez skalowania (lub w skali 100%)
Jeżeli zauważysz błędy na wydruku, sprawdź, czy występują one także w pliku PDF wyświetlanym na komputerze. Możliwe, że plik nie został przesłany prawidłowo do drukarki i dlatego występują różnego rodzaju nieścisłości na wydruku. W takim wypadku spróbuj jeszcze raz przesłać plik do druku (czasami potrzebny jest restart komputera).
Jeżeli ciężko jest Ci skleić wykrój, strony i linie się rozjeżdżają, sprawdź precyzję druku swojego urządzenia. Aby to zrobić, wydrukuj stronę testową: ArdenteDesign_test-druku_A4.pdf i zmierz wszystkie boki wyrysowanego na stronie prostokąta (oznaczającego marginesy). Jego wymiary powinny zgadzać się z tymi wypisanymi przy strzałkach.
Jeżeli prostokąt nie drukuje się w całości albo jego wymiary są przekłamane, spróbuj dostosować ustawienia drukarki, by uzyskać lepszy efekt. Niestety w niektórych sytuacjach będzie potrzeba użyć innego urządzenia do druku, bo nie wszystkie drukarki mają wystarczającą precyzję.
W razie dalszych kłopotów skontaktuj się ze mną i opisz dokładnie problem (lub wyślij zdjęcia), może razem uda nam się go rozwiązać :)